Wednesday, July 1, 2009

NTAH SIAPA KAH MAMAT INI? Nyanyi ala2 lagu Sudirman-Milik siapakah gadis ini.


Dalam 5 tahun lepas, aku pernah nak register untuk email guna nama dakootyroaches@yahoo.com. Tapi skali, email tu dah ada orang ambik. Aku ingat, sajalah kot, takkan lah ada orang nak guna nama dakootyroaches. Siasat punya siasat, memang ada orang guna. Sorang budak sabah. Maxon/Tristan nama dia. Aiks? Aku email lah kat dia, cakap, ni nama band aku aku ni, apasal ambik? Dia kata nama 'dakootyroaches' tu best. Laaa.... So, aku pun curious jugak. Nak kata 'peminat'...tak kot?Aku tak rasalah pulak dia ni kenal pun band aku, dan dia ni budak punk/hc jugak ke? Takpe lah. Tak kecik hati pon. Baru2 ni aku terjumpa gambar dia ni dekat flickr. Ohh, ini rupanya dia ya. Selamat berkenalan. Nama saya Mat Yie. Selamat berkenalan.


Tengok wajah kacaknya kat- www.flickr.com/photos/dengkos/840779969/

No comments:

Post a Comment